hoşgeldiniz gifleri fbml kodları-www.fbmlkodarsiv.tr.gg

Reklam

MCTR - Reklam Tag

Total War Atilla

Yazar Unknown 5 Ağustos 2015 Çarşamba 0 yorum


Total War Attila konusunda ilk bahsetmem gereken, oyunun mükemmel atmosferi olacaktır. Giriş ekranında arkada taarruza geçen süvariler, sizi oyuna bağlayan müzikler (müzik başladığında aklınız hemen ünlü Sibirya halk türküsü videosuna gidiyor uyarmadı demeyin) ve giriş ekranındaki kısa videolar... Total War Attila, daha oyunun ilk dakikalarından itibaren oyuncuya kendini sevdirmeyi başarıyor.

Ben bu oyunu en çok Mount and Blade ye benzetiyorum 

Sefer (Campaign) bölümünde seçebileceğimiz kültürler, beş ana başlık altında toplanmış.

Barbar Krallıkları'nda Frenkler ve Saksonlar,
Büyük Göçmenler'de Ostrogotlar, Alanlar, Vandallar ve Vizigotlar,
Göçebe Kabileler'de Hunlar,
Roma İmparatorlukları'nda, Doğu ve Batı Roma İmparatorluğu
Son olarak ise Doğulu İmparatorluklar'da Sasani İmparatorluğubulunuyor.

İşler nasıl bu hale geldi?

Batı Roma ile oynuyorum. Savaş bitti. Daha doğrusu kapıma dayanan onca kılıçtan sadece biriyle yüzleşebildim. Kaybetmiş durumdayım, kaybettim denilemez; düpedüz darmadağın oldum. 

Üzerime gelen atlılar karşısında hiçbir şansım olmamıştı. Hayır, oyunu kötü oynadığımdan değil, sadece “çok fazla kılıç”var. Birini indirmeye çalışırken, bir diğeri havayı yarıp lejyonlarımı delik deşik ediyor.


Değerlendirme :

Oyun iyi yapılmış  bence güzelde gider tavsiye ederim.

Tanrı’nın Gazabı/Tanrı’nın Kırbacı tam karşımda duruyor. Bana savaşmamı söylüyor. Bu yapabileceğim bir şey değil. Ben “yıkım” ile savaşamam. Bizler tanrıların koruduğu askerleriz, daha doğrusu bir zamanlar koruduğu… 

Ama Yıkımla savaşamazsınız, sadece kaçarsınız. 


Total War serisi bu kez bizleri (tarihe meraklı olanları) dünya tarihinin en ilgi çekici zamanlarından birine götürüyor. İkiye bölünen Roma İmparatorluğu’nun çöküş süreci ve Büyük Hun İstilası’nın başladığı dönemlere konuk oluyoruz. 

ve oyunun tarihi tüm dünyaya yayılcak gibi görünüyo.

15 yıllık Total War serisinin belki de en çok eleştirilen oyunu olan Rome II, geçtiğimiz yıl sorunlu bir süreç yaşamıştı.  Rome II iyi bir yapım olmasına rağmen beklediğimizin yarısı kadar bile değildi.





Hiç yorum yok:

Reklam

>